O značce Penti

Příběh značky Penti začal už v roce 1950 v Turecku, kde vedle sebe fungovaly dvě oddělené firmy jednak na „ponožkové zboží“ a vedle toho firma specializovaná na výrobky z nylonu. Po dvaceti letech došlo k jejich vzájemnému propojení a v roce 1984 uvedla na trh první a revoluční super jemně 15 denieéove punčochy (již pod obchodní značkou Penti), které odstartovaly úspěšnou budoucnost značky.

Postupně utvrzovala firma vedoucí postavení na trhu přidáním punčoch z nejmodernějšího mikrovlákna 40 den (rok 1991), funkčních a zeštíhlujících punčoch (rok 1995).

V průběhu let firma rozšiřovala svou nabídku zaměřenou na ženy a dívky, o kolekce domácího i sportovního oblečení, spodního prádla a plážových kolekcí.

V současné době má firma jen v domovském Turecku celkem 300 obchodů, a dalších 106 obchodů ve 29 různých zemích světa a exportuje do dalších 43 zemí.

conrotto store-penti-1@2x.jpg

Cílem firmy

je nyní dále posílit její vedoucí postavení na trhu s „odíváním na nohy“ a dosáhnout stejného vedoucího postavení v oblasti prodeje spodního prádla a plážových oděvů.

conrotto store-penti-4@2x

Firma druhým největším výrobcem v Evropě, a své výrobky prodává pod několika známými značkami po celém světě. Penti je jednou z nich.